Fernvaille bir Teknoloji ve Üretim Projesidir
Yapay Zeka ve Yazılım Kategorilerinde yer almakta ve İş Modeli B2C’dir
544 Yatırımcı Pay Aldı.
18 Nitelikli Yatırımcı Yatırım Yaptı.
Bir sabah gözlerinizi açtınız ve tarih “Kasım 2019”. Üstelik şu anda bildiğiniz her şey hafızanızda! Hangi sektöre yatırım yapardınız? Fernvaille ekibi olarak geleceğin oyunlarda olduğunu biliyor, benzersiz kurgusu ve hikayesi ile dünya oyun sektörünün en popüler türlerinden biri olan Battle Royale türünde bir oyun geliştiriyoruz.
Next in Game tarafından hazırlanan “Global Karantina Günlerinin Oyun Dünyası Üzerindeki Etkileri” raporuna göre karantina döneminde olumsuz etkilenen birçok sektörün aksine espor ve oyun dünyası gittikçe artan bir ilgiyle karşı karşıya kaldı. Salgına karşı alınan karantina önlemleri insanları evde kalmaya zorlarken, vakit geçirme yöntemlerinden biri olan video oyunlara yönelik talep de artış gösterdi. Mart 2020 tarihinden itibaren video oyunlarına harcanan rakam bir önceki seneye göre yüzde 60 arttı.
Bu ilgi de hiç şüphesiz en büyük ilgiyi ise battle royale türündeki oyunlar çekiyor. COVID-19 salgını ile beraber battle royale türündeki oyunlar çok daha fazla oynanır hale geldi. Aynı zamanda yine bu dönemle birlikte gelir oranları oldukça yükseldi. PUBG oyuncu harcamaları sayesinde günlük yaklaşık 7,4 milyon dolar kazanırken, en çok tercih edilen bir diğer battle royale oyunu olan Fortnite, son iki yılda Epic Games'in ortaya çıkan belgelerine göre 2018'te 5.4 milyar dolar ve 2019'da 3.7 milyar dolar gelir elde ederek toplamda 9.1 milyar dolar kazancı aştı.
Geçmişe hiç yolculuk etmedik ama geleceğin oyunlarda olduğunu biliyoruz. Siz de geleceğin bir parçası olmak istiyorsanız, şimdiden Fernvaille projesinde yerinizi alın!
Fernvaille, kaza sonucu yaşanan nükleer bir patlama sonucu dünya atmosferine çok öldürücü nükleer sızıntıların atmosfere yayıldığı ve bu sızıntıların sürekli olarak rüzgâr sirkülasyonu aracılığı ile oyun adası etrafında dolaştığı paralel evrende geçen bir oyundur. Oyuncalar tarihteki ikonik karakterler ile diğer oyuncular ile ölüm kalım savaşına girerek nükleer sızıntıya yakalanmadan ada merkezinde, nükleer sızıntıdan korunmak için inşa edilmiş dev bir cam kapsülün içerisine yerleştirilmiş şehirde bulunan rokete binerek ada'dan kurtulmaya çalıştıkları bir son kalan kazanır oyunudur.
Fernvaille, maksimum 200 oyuncunun 10 km2 alana sahip bir haritada birbirlerini öldürerek hayatta kalmaya çalıştıkları bir son kalan kazanır oyunudur. Oyuncular oyuna tek başına ya da 2, 4 kişilik takımlar halinde veya 2, 4 kişilik takımlara karşı tek başına girebilir. Tek başına grup halinde girmeyi tercih eden oyuncular rastgele farklı oyuncularla takım olarak eşleştirilir. Her durumda oyuncular oyunu kazanmak için ölmeden en sona kalan oyuncu ya da takım olmaya çalışırlar.
Oyun Programcısı / Proje Yöneticisi
Gürcan Serbest, 1985 Eskişehir doğumludur. Elektronik ve Bilgisayar Mühendisliği alanında yüksek lisans derecesine sahiptir. Uzman seviyesinde. C# ve C++ ileri derecede HLSL bilmektedir. Kullandığı oyun motorları arasında Unity, Hero Engine, Unigine ve Unreal Engine 4 bulunmaktadır.
Unreal Engine 4 Founder’s Club üyesi ve Türkiye Oyun Geliştiricileri Derneği'nin kurucu üyelerindendir. TED Üniversitesi Oyun Geliştirme Serfitika Programında Sanal ve Arttırılmış Gerçeklik modülü eğitimlerini vermektedir. 2016 yılında TurkishTime Ekonomi Dergisi tarafından 400 Milyon dolarlık oyun ihracatının kahramanlarından biri seçilmiştir. (http://www.turkishtimedergi.com/dijital-girisim/15104/) Bir çok organizasyonda jüri ve danışma kurulu üyesi olarak yer almış ve almaktadır.
Pazarlama Direktörü
Ayça Zaman uzun yıllar oyun ve teknoloji medyasında yer aldıktan sonra, 2015 yılında Gaming Istanbul fuarında Satış Müdürü, 2016 yılında Türkiye Oyun Geliştiricileri Derneği'nin koordinatörü pozisyonuna geçmiştir ve 2019-2020 yılı süresince de Quixel/Epic Games'e Indie oyunlar konusunda danışmanlık vermiştir.Türkiye Oyun Geliştiricileri Derneği görevi devam etmektedir ve şu anda çeşitli lokal ve global oyun şirketlerine pazarlama danışmanlığı vermektedir.
Oyun Tasarımcısı
Altuğ Işığan, 2007 yılından bu yana çeşitli üniversitelerde hem Türkçe hem de İngilizce olarak oyun tasarımı dersleri vermektedir. Doktora derecesini 2013 yılında, “Etkileşim Sorunu Çerçevesinde Video Oyunu Anlatısallığı” başlıklı tezi ile, video oyunları alanında elde etmiştir. 2009 yılında IGDA Oyun Tasarımı kolunun kuruluşunda çalışmış, daha sonra da aynı birimde yönetim kurulu üyesi olarak görev yapmıştır. Bu birimin yayın organı olan Game Design Aspect of the Month‘da yazar ve editör olarak çalışmıştır. Halen DİGRA Türkiye üyesidir.
Ses Mühendisi
Sayın Çelik, Müzik Teknolojisi ve Max / MSP tabanlı mikrotonal arayüz tasarımı, MIDI ve elektronik alanlarında +16 yıllık deneyime sahiptir. Uluslararası dergilerde ve uluslararası bildirilerde yayınlanmış çeşitli araştırmaları bulunmaktadır.
Ses Mühendisi
Ozan Yurdakul, 1975 İzmir doğumludur. İstanbul Teknik Üniversitesi Müzik İleri Araştırmalar Merkezi'nden 2015 yılında doktora derecesine sahip olmuştur. Oyun sektöründe 12 yıllık bir tecrübesi vardır.
3D Artist
1980 yılında İstanbul’da doğan Onur ÜNLÜ; üniversite eğitimi esnasında,1998 yılında bilişim sektörü odaklı iş hayatına başladı. Çukurova Üniversitesi Jeoloji Mühendisliği’nden mezun olan Ünlü, kariyerini bilişim sektöründe devam ettirerek, Adana ve İstanbul illerinde, İngiltere’de ise Brighton, Isle of Wide şehirlerinde başta bilişim sektöründe olmak üzere pek çok firmaya bilişim odaklı hizmet verdi. Açık kaynaklı sistemlere destek vererek bu konuda birçok dokümantasyon çalışmaları yapan Ünlü, kurucusu olduğu DBK Design Uluslararası Yazılım ve Tasarım Ofisi ile bu alanda başarılı çalışmalara imza attı. Üniversite öğrenciliği yıllarından itibaren birçok öğrenciye yazılım geliştirme, robotik kodlama ve 3D modelleme konularında eğitimler veren Ünlü; Imece Studios ile birlikte, Türkiye’nin Unreal Engine ve Oculus Rift platformlarında geliştirilen ilk Sanal Gerçeklik oyunu olan “Air İstanbul”u geliştirdi.
3D Animatör
Nadir, 3D Animasyon, 3D Modelleme ve Motion capture teknolojisi alanında +15 yıllık tecrübeye sahip olup birçok oyun projesi ve reklam filmlerinde yer almıştır.
Sosyal Medya Yöneticisi
Turan, 1996 Kadikoy doğumludur. Karabük Üniversitesi - Elektrik Elektronik Mühendisliği %30 İngilizce bölümünden 2020 yılında mezun olmuştur. COO Projesinin 2008-2014 yılları arasında sosyal medya yönetimini üstlenmiştir.
Önemli Açıklama
Sermaye piyasalarında yapacağınız işlemler sonucunda kar elde edebileceğiniz gibi zarar riskiniz de bulunmaktadır. Bu nedenle, işlem yapmaya karar vermeden önce, piyasada karşılaşabileceğiniz riskleri anlamanız, mali durumunuzu ve kısıtlarınızı dikkate alarak karar vermeniz gerekmektedir.
Bu amaçla, lll-35/A.2 sayılı "Kitle Fonlaması Tebliği"nin 14‘üncü maddesinde öngörüldüğü üzere "Kitle Fonlaması Faaliyetleri Genel Risk Bildirim Formu’nda yer alan aşağıdaki hususları anlamanız gerekmektedir.
Uyarı
İşlem yapmaya başlamadan önce çalışmayı düşündüğünüz kuruluşun, Kurulca kitle fonlaması faaliyeti yürütmesi uygun görülen platformların yer aldığı listede bulunup bulunmadığını kontrol ediniz. Listede yer alan platformların bilgilerine www.spk.gov.tr web sitesinden ulaşabilirsiniz.
Bilgi formları Sermaye Piyasası Kurulu’nun onayına tabi değildir.
Risk Bildirimi
İşlem yapacağınız platform ile imzalanacak "Üyelik Sözleşmesi’nde belirtilen hususlara ek olarak, aşağıdaki hususları anlamanız çok önemlidir:
İşbu Kitle Fonlaması Faaliyetleri Genel Risk Bildirim Formu, müşteriyi genel olarak mevcut riskler hakkında bilgilendirmeyi amaçlamakta olup, kitle fonlaması faaliyetlerinden kaynaklanabilecek tüm riskleri kapsamayabilir. Dolayısıyla tasarruflarınızı bu tip yatırımlara yönlendirmeden önce dikkatli bir şekilde araştırma yapmalısınız.
Yukarıdaki tüm hususları okuyup, anladığımı; işbu esasların uygulanması sırasında Platformun kusuru veya ihmali nedeniyle doğabilecek zararlarımı talep ve dava haklarım saklı kalmak kaydıyla özgür iradem sonucu bu " Kitle Fonlaması Faaliyetleri Genel Risk Bildirim Formu"nu imzaladığımı ve bundan sonra Sözleşmeyi imzalayarak Formun bir örneğini aldığımı kabul ve beyan ederim.