RushAway bir Teknoloji ve Üretim Projesidir
Finans, Bankacılık ve Oyun Kategorilerinde yer almakta ve İş Modeli B2C’dir
2388 Yatırımcı Pay Aldı.
349 Nitelikli Yatırımcı Yatırım Yaptı.
Bedelsiz Pay Hediye Kampanyası
Yatırım turu başarılı bir şekilde tamamlandıktan ve toplanan fonun girişim şirketine aktarıldığı tarihten itibaren 12 Ay sonra şirketin alacağı ilk yatırımda tüm yatırımcılara paylarının en fazla %10’u kadar öncelikli çıkış hakkı verilecektir.
Yatırımcılarımız, şirketimiz tarafından çıkarılacak #SPOL Token ön satışında %50 indirimli maksimum 500$'lık ön satın alım hakkına sahip olacaktır. Bu hakkın amacı, mümkün olan en adil ve dengeli bir ön satın alım süreci oluşturmak ve yatırımcılarımızın eşit şartlarda yararlanmalarını sağlamaktır. Satış sonrası elde edilen tüm tutar sermayeye eklenecek ve mevcut ortaklara bedelsiz pay olarak dağıtılacaktır. Bu sınırlama yalnızca ön satın alım süreci için geçerlidir ve ilerleyen dönemlerde yatırımcılarımızın daha fazla #SPOL Token satın alma fırsatı olacaktır. Ön satın alım için Token fiyatı ayrıca duyurulacaktır.
1.000 TL ve üzeri yatırım yapanlara özel fonbulucu NFT’si (NFT’ye ait ayrıntıları görseller kısmında görebilirsiniz.)
5.000 TL ve üzeri yatırım yapanlara özel Negentra Yazılım ve Oyun Teknolojileri Anonim Şirketi’nin Beta ürünlerinin testlerine katılma hakkı verilecektir.
Fernvaille Oyun Teknolojileri Anonim Şirketi, Türkiye'de 2021 yılında kurulan ve üçüncü paya dayalı kitle fonlamasıyla finanse edilen bir şirkettir. Ayrıca, paya dayalı kitle fonlaması ile kurulan ilk oyun şirketi olarak da öne çıkmaktadır.
Şirketin odaklandığı alan ise Web3 oyunlarıdır. Fernvaille Oyun Teknolojileri Anonim Şirketi, RushAway, VR Okey ve henüz duyurulmamış birçok Web3 oyunu geliştirmektedir. Şirketin Web3 oyunlarına odaklanması, blockchain teknolojisine dayalı oyunlar geliştirmeyi ve bu oyunların oyuncuları arasında gerçek para birimleri kullanımını mümkün kılmayı amaçlamaktadır.
Fernvaille Oyun Teknolojileri Anonim Şirketi, daha önce yatırımcılarına 5X ile kısmi exit fırsatı sunmuştur. Bu, şirketin PDKF (Paya Dayalı Kitle Fonlaması) kapsamında bugüne kadar sunan ilk ve tek şirket olduğunu göstermektedir. Özetle, Fernvaille Oyun Teknolojileri Anonim Şirketi, Türkiye'de paya dayalı kitle fonlaması ile kurulan ilk oyun şirketi olmakla birlikte, Web3 oyunları geliştirmekte ve yatırımcılarına kâr sağlama fırsatları sunmaktadır.
Negentra Yazılım, Türkiye'deki hızla büyüyen bilgi sektöründe deneyimli ve dinamik ekibi sayesinde sektörde öncü firmalar arasında yer alma ilkesini benimseyen bir şirkettir. TÜBİTAK ve KOSGEB'in desteğiyle Anadolu Üniversitesi Yunus Emre Kampüsü'nde bulunan Teknoloji Geliştirme Merkezi'nde kurulmuş ve ciddi bilgisayar oyunları, kurumsal genişletilmiş gerçeklik uygulamaları, simülasyon sistemleri ve blok zincir teknolojisi alanlarında faaliyet göstermektedir.
Negentra, açık ve net bir iletişim stratejisi üzerine işine başlayarak, operasyonel mükemmeliyet, hızlı ve esnek organizasyon yapısı oluşturma ve istisnalara çözüm bulma gibi hedefleri benimsemiştir. Firma, kurumsal müşteriler için genişletilmiş gerçeklik oyunları ve deneyimlerinin geliştirilmesine öncülük etmektedir. Tasarladıkları yeniden markalanabilir deneyimler, toplantılarda, teşvik eğitimlerinde, konferanslarda ve fuarlarda gösteri veya eğlence amaçlı kullanılmaktadır. Genişletilmiş gerçeklik teknolojileri henüz çok yeni olmasına rağmen, firma şimdiden 40'tan fazla marka ve etkinlik için çözümler geliştirmiştir.
Negentra, müşteri memnuniyeti odaklı yapısıyla müşteri ihtiyaçları doğrultusunda konumlandırma refleksi ve şartsız müşteri memnuniyeti sağlamayı hedeflemektedir. Bununla birlikte, dünyanın en büyük teknoloji üreticileri ve tedarikçileri ile kurduğu stratejik ortaklıklarla kurumsal yeteneklerini ve yaratıcılığını birleştirerek kalıcı işbirlikleri ve başarılar elde etmeyi amaçlamaktadır. Şirket, Türkiye'nin gelişimine ve değişimine katkı sağlarken iş ortaklarıyla en iyi hizmeti sunmayı, müşterilerin problemlerine en iyi ve tam çözümleri bulmayı ve alanında önde gelen bir teknoloji şirketi olma hedefiyle çalışmalarını sürdürmektedir.
Paya Dayalı Kitle fonlaması kampanyası başarı ile tamamlandığında Fernvaille Oyun Teknolojileri Anonim Şirketi ve Negentra Yazılım Bilişim Eğitim Danışmanlık Arge Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi birleştirilecek alınacak Genel Kurul kararı ile şirket adı değiştirilerek şirket Negentra Yazılım ve Oyun Teknolojileri Anonim Şirketi olarak anılacaktır.
Negentra ve Fernvaille ‘nin bu başarıları ışığında gerçekleştirilecek olan birleşme ile Web3 dünyasında önemli bir oyuncu haline geleceğiz. Bu stratejik hamle ile yatırımcılarımıza büyük bir fırsat sağlarken hali hazırda geliştirilmiş ürünlerimize yeni özellikler ekleyerek kullanıcılarımıza daha fazla deneyim sunacağız. Alacağımız yatırım ile ürünlerimizin pazar penetrasyonunu hızlandıracağız ve bu alanda hem geliştirme hem pazarlama ve satış faaliyetleri yürüteceğiz.
Kısa Vadeli Hedefler ;
Projelerimiz SociaPol ve VR Okey için kapalı beta testlerini tamamladık ve şimdi bu projeleri yayınlamak ve topluluğumuzu büyütmek için pazarlama faaliyetleri gerçekleştireceğiz. Bu faaliyetler kapsamında, saygın bir kripto para borsasında Initial Game Offering (IGO) başlatmayı planlıyoruz. Ayrıca, $SPOL token'ının farklı kripto para borsalarında listelenmesi için çalışmalarımızı sürdürerek, şirket sermayemizi artırmayı hedefliyoruz. Bu stratejimiz, hem projelerimizin tanıtımını yaparak hem de token gelirlerimiz için yeni bir kaynak oluşturarak, SociaPol ve VR Okey'in başarısı için kritik bir adımdır. Elde edeceğimiz ivme ile yeni ürünler gerçekleştirirken var olan ürünlerimiz için güçlü işbirlikleri kurduğumuz platformlarda ürünlerimizi yeni kitlelerle buluşturacağız. Ayrıca RushAway'i tamamlayarak oyuncularımızla buluşturacağız.
Orta Vadeli Hedefler ;
Fernvaille Oyun Teknolojileri A.Ş'nin orta vadeli hedefleri arasında, SociaPol, Rushaway ve VR Okey oyunlarının kullanıcı tabanlarının artırılması yer almaktadır. Bu oyunların yaygınlaştırılması için farklı pazarlama stratejileri kullanılacak ve oyuncuların geri bildirimleri dikkate alınarak oyunlar sürekli olarak güncellenecektir.
Şirket ayrıca, yeni Web3 oyunları için fikir geliştirmeye ve bunları hayata geçirmeye devam edecektir. Bu oyunların geliştirilmesinde, kullanıcıların geri bildirimleri ve piyasadaki trendler dikkate alınacaktır.
Fernvaille Oyun Teknolojileri A.Ş, orta vadeli hedefleri arasında, $SPOL token'ının değerinin artırılması ve daha fazla kripto para borsasında listelenmesi de yer almaktadır. Bu sayede, şirketin sermayesi artırılarak yeni projelerin geliştirilmesi ve şirketin büyümesi hedeflenmektedir.
Uzun Vadeli Hedefler ;
Fernvaille Oyun Teknolojileri A.Ş, uzun vadede Web3 oyun sektöründe önde gelen bir şirket olma hedefi ile yeni ve yenilikçi Web3 oyunları geliştirmeye devam edeceklerdir. Mevcut oyunlarının kullanıcı tabanını genişleterek, oyunlarının daha fazla kişi tarafından keşfedilmesini ve oynanmasını sağlamayı planlamaktadırlar.
Şirket, teknolojik yenilikleri yakından takip ederek, sektördeki gelişmeleri takip edecektir. Bu sayede, yeni teknolojileri kullanarak, Web3 oyunlarını daha da geliştirerek, daha ilginç ve eğlenceli hale getireceklerdir.
Fernvaille Oyun Teknolojileri A.Ş, küresel oyun sektöründe rekabet gücünü arttırmak için, stratejik iş birlikleri ve satın almalar yapmayı da düşünmektedir.
Fernvaille Near Vakfından alınan 55.000$ lık hibeyi sermayesine ekleyerek tamamen bedelsiz olarak yatırımcılarına sunulacaktır. Toplanan yatırım ve Near Vakfından alınan hibe ışığında; ekibimiz, oyunun karakterlerini, çevresini ve objelerin konsept çizimlerini tamamlamıştır. Bu konseptlere uygun olarak karakterler modellendi, riglendi ve animasyonları oluşturuldu. Sanat tarafındaki gelişmelerle beraber, yazılım ekibi de multiplayer çözümleri ile güçlü işbirlikleri kurarak network altyapısını hazırladı. Fernvaille, sadece Rushaway ile değil aynı zamanda VR dünyasına da büyük bir eğlence aracı olacak VR Okey’i geliştirerek test yayınına aldı. Tüm bu adımlar, Fernvaille'in kaliteli oyun deneyimleri sunma hedefine ulaşmak için attığı önemli adımların sadece birkaçıdır. Yatırımcılarımıza 5 katı ile hisselerinden exit imkanı sunarak paya dayalı kitle fonlaması tarihinde daha önce görülmemiş bir başarıyla yatırımcılarımıza ciddi bir kazanç imkanı sağladık.
2018 yılında Tübitak ve Kosgeb desteği ile kurulan Negentra, 3 farklı ülkede uzun yıllar boyunca XR sektöründe hizmet gösterdi. Simülasyon sistemleri, metaverse teknolojileri ve XR oyunları gibi alanlarda önemli projeler üretmeye devam ederken, dünya devi teknoloji üreticileri ve tedarikçileri ile stratejik ortaklıklar kurarak müşterilerine en iyi hizmeti sunmak için çalıştı.
Negentra, çeşitli projelerle bugüne kadar 4’ü uluslararası 14 hızlandırıcı programa dahil olmuştur. InvestHorizon Acclerated kalite etiketine sahip az sayıda teknoloji şirketlerinden biridir. Negentra bünyesi altında 1,5 yıldır geliştirilmekte olan SociaPol projesi, AIBC Eurasia 2023 ve Laval Virtual 2023 gibi prestijli etkinliklerde ilk 6'ya kalan startuplardan biridir. Bununla birlikte Binance Kickstart, Start-up by Chainlik, Saga Innovator, Yapı Kredi Fast Frwrd gibi programlara da kabul edilmiştir. Oculus, Varjo ve Playstation resmi partneridir. Türkiye Oyun Geliştiricileri Derneği'nin kurucu ve saygın üyelerinden biridir. Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu ve Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı tarafından desteklenen HEMŞİRELİK VE EBELİK EĞİTİMİNDE VR VENTROGLUTEAL BÖLGE IM-ENJEKSİYON SİMÜLASYONU ve KADIN DOĞUM HEMŞİRELİĞİ VE EBELİK EĞİTİMİ AMAÇLI SANAL GERÇEKLİK DOĞUM SİMÜLASYONU projelerini başarı ile tamamlamıştır. D-Ject projesi tüm Avrupa'dan 140 başarılı proje arasından XR4ALL 2. Kapanış tarihinin 1. Aşaması için seçilen 18 proje'den biri olmuştur.
RushAway, bir son kalan kazanır oyunudur. Oyuncular, 64 km2'lik bir alanda birbirlerini eleyerek hayatta kalmaya çalışır. Tek başına veya 2, 4 kişilik takımlar halinde veya 2, 4 kişilik takımlara karşı tek başına oynanabilir. Oyuncular rastgele farklı oyuncularla takım olarak eşleştirilir. Oyuncuların amacı ölmeden en sona kalan oyuncu veya takım olmaktır. RushAway, blokzincir ve NFT teknolojilerini kullanarak oyunculara oyun oynarken kazanma fırsatı sunan bir P2E oyundur.
Hedef kitlesi genel olarak son kalan kazanır oyunlarını seven oyunculardır. Ancak Web3 teknolojisi ve blockchain entegrasyonu sayesinde, oyunun hedef kitlesi kripto para dünyasına da ilgi duyan oyunculara kadar genişlemiştir.
Hedef pazarı ise, dünya genelindeki son kalan kazanır oyunu tutkunları ve kripto para dünyasına ilgi duyan kullanıcılardır. Oyun, özellikle blockchain teknolojisi kullanarak, kripto para birimleri ve NFT'lerle ilgilenen oyuncular için cazip bir seçenek oluşturmayı hedeflemektedir.
RushAway şu anda geliştirme aşamasındadır ve birkaç ay içinde beta sürümü kullanıma sunulması planlanmaktadır. Beta sürümünün yayınlanmasından sonra, oyunun kullanıcı geri bildirimleri toplanacak ve oyun sürekli olarak güncellenecektir.
Sociapol, metaverse teknolojisini kullanarak insanları sanal bir dünyada bir araya getiren bir platformdur. Kullanıcılarına çoklu deneyimler sunan ve özelleştirilebilir 3D NFT avatarlarla etkileşim imkanı sağlayan, oyun ve sosyalleşme aktiviteleri için tek bir çatı altında bir çözüm sunar. Platform, gençler ve genç yetişkinler arasında popüler olmakla birlikte, her yaş grubundan kullanıcılara hitap eder. Sociapol, sadece bir oyun ve sosyal medya platformu değil, aynı zamanda iş faaliyetleri için de fırsatlar sunan bir platformdur. SPOL adlı metaverse jetonuyla finansal ödüller sunabilen Sociapol, eğitim, iş ve sosyal fayda amaçları için de kullanılabilir. Sociapol, gelişen metaverse dünyasında önemli bir yere sahip olan ve sektörde kendini kanıtlamış bir platformdur. Paras platformu üstünden 1000'den fazla NFT mint edilmiştir. SociaPol altyapısı Virtual Tourist projesine MaaS (Metaverse As a Service) olarak sağlanmış ve Negentra 50.000$'lık faturasını kesmiştir.
VR Okey, Sanal Gerçeklik teknolojisi kullanarak tasarlanmış gerçekçi bir okey oyunudur. Oyuncular, 3 boyutlu bir ortamda gerçek bir okey masasında oturuyormuş gibi hissederler ve diğer okey oyunlarından farklı olarak, VR kulaklık ve kontrol cihazları kullanarak tamamen sanal bir dünyaya adım atarlar. Oyun, hem tek oyunculu hem de çok oyunculu modları destekler ve oyuncuların farklı seviyelerdeki diğer oyuncularla veya arkadaşlarıyla oynamalarına olanak sağlar. VR Okey, Sanal Gerçeklik teknolojisi ile oyun deneyimini daha gerçekçi ve heyecan verici hale getiren yenilikçi bir okey oyunudur.
Kurucu / CEO
Gürcan Serbest, 19 yılı aşkın bir süredir bilgisayar oyunları geliştirme alanında deneyimli bir isimdir. İşletme ve bilgisayar programlama alanlarındaki eğitimleri sayesinde farklı organizasyonlarda çalışabilme fırsatı yakalayan Serbest, 2018 yılında Negentra adlı şirketlerini kurmuştur. TurkishTime Economy Magazine tarafından 2016 yılında 400 milyon$'lık oyun ihracatının kahramanlarından biri olarak seçilen Serbest, iş geliştirme, proje yönetimi konularında uzmanlık sahibidir.
Serbest aynı zamanda Unity3D hakkında 40'tan fazla seminer düzenlemiş ve 1100'den fazla katılımcıya ders vermiştir. Unreal Engine 4 Founders Club üyesi olan Serbest, Türkiye'deki Oyun Geliştiricileri Derneği'nin saygın bir üyesidir. 19 yıllık oyun ve simülasyon geliştirme deneyiminin yanı sıra 5 yıldan fazla bir süredir şirket yönetimi konusunda da deneyim sahibi olan Serbest, Hasan Kalyoncu Üniversitesi'nden Elektronik ve Bilgisayar Mühendisliği İngilizce Tezli yüksek lisans derecesine sahiptir.
Pazarlama Yöneticisi
Yasemin Güleçyüz, 10 yıllık pazarlama deneyimi olan bir uzmandır ve son 5 yıldır kripto para sektöründe faaliyet göstermektedir. Ege Üniversitesi mezunu olan Yasemin, çeşitli sektörlerdeki şirketlerde pazarlama alanında çalışarak kariyerine başlamıştır. Kripto para sektöründeki inovasyon potansiyeline olan tutkusuyla uzmanlaşmış ve Türkiye'deki birçok önde gelen borsasının pazarlama ekiplerini kurmuş ve yönetmiştir. 2022 yılında, kripto para projelerine danışmanlık hizmetleri sunan Yula Labs adlı pazarlama danışmanlık firmasını kurmuştur. Yasemin'in kripto para sektöründeki geniş bilgi ve deneyimi, hızla değişen bu alanda aranan bir uzman haline getirmektedir. Müşterilerine özelleştirilmiş ve etkili çözümler sunabilmesini sağlayan benzersiz bir anlayışa sahiptir. Yasemin'in pazarlama mesleğine olan bağlılığı ve kripto para sektöründeki tutkusu, etkileyici bir kariyer oluşturmasına yardımcı olmuştur.
Marka Stratejisti
Ümit Özkan, Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi alanında 18 yıldan fazla bir süredir profesyonel ve danışman olarak çalışmaktadır. Teknoloji, iletişim ve diğer farklı sektörlerde, yerli ve yabancı şirketlere pazarlama ve markalaşma faaliyetlerine yönelik stratejik yaklaşımlar geliştirerek destek vermektedir. Ancreva Pazarlama ve Marka Yönetimi Danışmanlık şirketinde kurucu ortak olarak çalışmalarına devam etmektedir. Uzmanlık alanları arasında, stratejik pazarlama, marka yönetimi ve iletişimi, iş ve proje geliştirme, spor pazarlama gibi konular bulunmaktadır. Ümit Özkan, uzun süreli deneyimi ve uzmanlığıyla müşterilerine stratejik danışmanlık hizmetleri sunmaktadır. Ancreva Pazarlama ve Marka Yönetimi Danışmanlık şirketi, müşteri ihtiyaçlarına özel çözümler üreterek, markaların rekabetçi avantaj elde etmelerine yardımcı olmaktadır.
Sanat Yönetmeni
Emin Cenker, geniş bir sanat eğitimi ve deneyime sahip başarılı bir sanatçıdır. Akdeniz Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi'nden mezun olmuş ve sinema, mimari, iç mimari, endüstriyel tasarım, resim ve heykel gibi farklı alanlarda çalışmalar gerçekleştirmiştir. Özellikle G.O.R.A filminde sanat grubunun bir parçası olarak görev alarak tasarım ve CNC dekor çalışmaları yapmış, Petrol Ofisi'ne Teknotes bünyesinde hava ve su dağıtım ünitesi kabin ve parça ürünleri tasarlamıştır. Ayrıca, Rixos Hotel ve Shareton Hotel gibi otellerde sergilenen iki adet metal heykelin tasarımını da üstlenmiştir. Emin Cenker, çok çeşitli sanat gruplarında tasarımlar ve uygulamalar yaparak geniş bir yelpazede yeteneklerini sergilemiştir. Her bir projesinde yaratıcılığını ve becerilerini kullanarak başarılı sonuçlara ulaşmıştır. Sanat alanındaki çeşitliliği ve profesyonel deneyimi ile dikkat çeken bir sanatçıdır. Alışılmışın dışında projelerde yer alarak, özgün ve estetik çalışmalara imza atmıştır.
Lider Oyun Geliştirici
Ankara Anadolu Lisesi’nde eğitimini tamamlamıştır. Eskişehir Teknik Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra aktif olarak ilgilendiği oyun geliştirme alanında bir yandan projeler geliştirirken diğer yandan Fernvaille bünyesinde stajını tamamlamıştır. Şu anda güncel olarak Fernvaille şirketinde VR Oyun Geliştirici olarak çalışmaktadır.
Oyun Geliştirici
Celal Bayar Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümü 2.sınıfta, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümüne yatay geçiş yapmıştır. Son dönemini Romanya'da tamamladıktan sonra Orta okuldan beri ilgisi olan oyun sektörüne yönelerek, Fernvaille çatısı altında XR Developer olarak çalışmaya başlamıştır.
Sr. 3D Tasarmcı
1980 yılında İstanbul'da doğan Onur Ünlü; üniversite eğitimi esnasında 1998 yılında bilişim sektörü odaklı iş hayatına başladı. Çukurova Üniversitesi Jeoloji Mühendisliği'nden mezun olan Ünlü, kariyerini bilişim sektöründe devam ettirerek, Adana ve İstanbul illerinde, İngiltere'de ise Brighton, Isle of Wight şehirlerinde başta bilişim sektöründe olmak üzere pek çok firmaya bilişim odaklı hizmet verdi. Açık kaynaklı sistemlere destek vererek bu konuda birçok dökümantasyon çalışmaları yapan Ünlü, kurucusu olduğu DBK Design Uluslararası Yazılım ve Tasarım Ofisi ile bu alanda başarılı çalışmalara imza attı. Üniversite öğrenciliği yıllarından itibaren birçok öğrenciye yazılım geliştirme, robotik kodlama ve 3D modelleme konularında eğitimler veren Ünlü; İmece Studios ile birlikte, Türkiye'nin Unreal Engine ve Oculus Rift platformlarında geliştirilen ilk sanal gerçeklik oyunu olan "Air Istanbul"u geliştirdi.
3D Tasarımcı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Mimarlık bölümünden mezun olduktan sonra okul sürecinde modelleme ve sunum üzerine kazanılan vizyonla oyun sektörüne yönelmiştir. 2022'den bu yana kendini farklı alanlarda da geliştirerek Fernvaille bünyesinde 3D Artist olarak çalışmaya devam etmektedir.
3D Tasarımcı
Lisans eğitimine Ortadoğu Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği’nde başladı. Mühendislik yapmak istemediği için, bölüm değişikliği yaparak İstanbul Teknik Üniversitesi Mimarlık bölümünden mezun olmuştur. Bir süre mimarlık yaptıktan sonra oyun sektörüne olan ilgisi sebebiyle modelleme üzerine çalışmaya başlamıştır. 2022’den beri Fernvaille bünyesi altında 3D Artist olarak çalışmaktadır.
3D Karakter Tasarımcısı
Anadolu Üniversitesi Çizgi Film / Animasyon bölümünü birincilikle kazanmıştır. 4. Sınıf olarak eğitimine devam etmektedir. Bu süreçte pek çok alanda kendini geliştirmiş, karakter tasarımı ve 3D modelleme üzerine odaklanmıştır. 2022’den beri Fernvaille bünyesi altında 3D Character Artist olarak çalışmaktadır.
Sr. Ses Mühendisi
Doç. Dr. Serdar Çelik, müzik teknolojisi ve özellikle mikrotonal arayüz tasarımı, MIDI ve elektronik alanlarında 16 yıldan fazla deneyime sahip bir uzmandır. Bu süre boyunca, uluslararası dergilerde ve uluslararası konferanslarda yayınlanmış pek çok araştırması vardır. Araştırmalarının bir kısmı, müzik teorisi ve teknolojisi, elektronik müzik enstrümanları ve arayüzleri, ses sentez teknolojisi, MIDI ve diğer müzikal protokoller gibi konuları kapsar. Ayrıca, Max/MSP gibi programlama dillerini kullanarak, müzikal arayüzler ve uygulamalar da geliştirmiştir. Doç. Dr. Serdar Çelik'in çalışmaları, müzik teknolojisi ve elektronik müzik alanında önemli bir katkı sağlamaktadır.
UI/UX Tasarımcısı
Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi Reklamcılık bölümünden mezun olduktan sonra, İstanbul’da iki farklı reklam ajansında global markalar ile çalışmış, ardından fintech girişimlerinde dijital pazarlama stratejisti olarak görev almıştır. 2022’den bu yana Fernvaille bünyesinde grafik tasarımcı ve video editör olarak çalışmaktadır.
Danışman
Prof. Dr. Veysi İşler, ODTÜ Bilgisayar Mühendisliği Bölümü'nde yardımcı doçent, doçent ve profesör ünvanlarıyla görev yapmıştır. Ayrıca Hong Kong Polytechnic, University of Central Florida ve M.I.T Game Lab'te araştırmalar yapmıştır. Dr. İşler, 1996 yılında TÜBİTAK Bilten'de Bilgisayar Grafiği ve Sanal Gerçeklik Grubu'nu kurmuştur, 1998 yılında İDEA'yı hayata geçirmiştir. Meteksan Bilişim Grubu'nda Simülasyon ve Görsel Sistemler Bölümü'nü kurmuş ve yönetmiştir. Ayrıca, ODTÜ-TSK Modelleme ve Simülasyon Araştırma ve Uygulama Merkezi'nin başkanlığını yapmış ve NATO Modelleme ve Simülasyon Grubu'nda Türkiye'nin akademik temsilcisi olarak görev almıştır. ODTÜ Enformatik Enstitüsü Oyun Teknolojileri Programı'nın kurucularındandır. Şu anda HKÜ Bilgisayar Mühendisliği Bölümü'nde öğretim üyesi olarak görev yapmakta ve Simsoft bünyesinde yürütülen projelere akademik desteğinin yanı sıra endüstri deneyimlerini ve bilgi birikimlerini üniversite öğrencilerine aktarmaya devam etmektedir.
Danışman
Jag, ekonomist ve seri girişimci olarak deneyimli bir şekilde, farklı ülkelerde yenilikçi start-up'lar ve organizasyonlara piyasaya çıkma konusunda yardımcı olmuş ve Avrupa ve ABD'den fon sağlamıştır. Kanser araştırmaları, yapay zeka, kuantum hesaplama, artırılmış gerçeklik, sanal gerçeklik, bilgisayar görüşü, dijital ikizler gibi farklı alanlarda ve ürünlerde 600'den fazla tamamlanmış projesi bulunmaktadır. Jag, şirket'e ürünlerin Avrupa ve ABD genelinde ticarileşme sürecinde yardımcı olacaktır.
Danışman
Can Azizoğlu, 13 Ocak 1994 tarihinde doğmuş bir girişimcidir. Lise eğitimini Bilfen Koleji'nde tamamlamış ve lisans eğitimini Yıldız Teknik Üniversitesi'nde Endüstri Mühendisi olarak tamamlamıştır. 2016 yılında blockchain alanında danışmanlık vererek girişimlerine başlamış ve aynı yıl Voyantsmart software şirketini kurmuştur. 2019 yılında ise Voyant Games ve Coinoxs Blockchain Technologies şirketlerini kurarak, kurumsal olarak blockchain sektöründe yer almaya başlamıştır.
Azizoğlu, 2019 yılından bu yana Coinoxs markası ile yerel ve global birçok şirkete web3 dönüşümleri konusunda hizmet vermektedir. Can Azizoğlu'nun girişimleri, blockchain teknolojisini kullanarak şirketlere dönüşüm konusunda yardımcı olmaktadır. Bu süreçte, yerel ve global düzeyde birçok şirkete danışmanlık hizmeti vermektedir.
Önemli Açıklama
Sermaye piyasalarında yapacağınız işlemler sonucunda kar elde edebileceğiniz gibi zarar riskiniz de bulunmaktadır. Bu nedenle, işlem yapmaya karar vermeden önce, piyasada karşılaşabileceğiniz riskleri anlamanız, mali durumunuzu ve kısıtlarınızı dikkate alarak karar vermeniz gerekmektedir.
Bu amaçla, lll-35/A.2 sayılı "Kitle Fonlaması Tebliği"nin 14‘üncü maddesinde öngörüldüğü üzere "Kitle Fonlaması Faaliyetleri Genel Risk Bildirim Formu’nda yer alan aşağıdaki hususları anlamanız gerekmektedir.
Uyarı
İşlem yapmaya başlamadan önce çalışmayı düşündüğünüz kuruluşun, Kurulca kitle fonlaması faaliyeti yürütmesi uygun görülen platformların yer aldığı listede bulunup bulunmadığını kontrol ediniz. Listede yer alan platformların bilgilerine www.spk.gov.tr web sitesinden ulaşabilirsiniz.
Bilgi formları Sermaye Piyasası Kurulu’nun onayına tabi değildir.
Risk Bildirimi
İşlem yapacağınız platform ile imzalanacak "Üyelik Sözleşmesi’nde belirtilen hususlara ek olarak, aşağıdaki hususları anlamanız çok önemlidir:
İşbu Kitle Fonlaması Faaliyetleri Genel Risk Bildirim Formu, müşteriyi genel olarak mevcut riskler hakkında bilgilendirmeyi amaçlamakta olup, kitle fonlaması faaliyetlerinden kaynaklanabilecek tüm riskleri kapsamayabilir. Dolayısıyla tasarruflarınızı bu tip yatırımlara yönlendirmeden önce dikkatli bir şekilde araştırma yapmalısınız.
Yukarıdaki tüm hususları okuyup, anladığımı; işbu esasların uygulanması sırasında Platformun kusuru veya ihmali nedeniyle doğabilecek zararlarımı talep ve dava haklarım saklı kalmak kaydıyla özgür iradem sonucu bu " Kitle Fonlaması Faaliyetleri Genel Risk Bildirim Formu"nu imzaladığımı ve bundan sonra Sözleşmeyi imzalayarak Formun bir örneğini aldığımı kabul ve beyan ederim.